Subscribe Twitter

Syarat dan terma

Pesanan, Penghantaran dan Pengeposan

CARA MEMBUAT PESANAN

Untuk sebarang pesanan, kami akan berhubungan dengan anda sebanyak tiga (3) kali untuk menambahkan keyakinan anda bahawa pesanan anda sedang dilayan dan sedang di dalam proses.

1) Anda boleh hubungi telefon bimbit kami di nombor 012-2588248 / 012-2510040 atau boleh lah emailkan pada alamat ini; elyanis82@gmail.com, dengan menerangkan;


- perihal diri anda (nama, telefon, alamat, email)

- perihal produk (nama, kod produk dan kuantiti)

yang anda hendak memesan.

2) Kami akan memeriksa stok dan memberitahu mengenainya melalui email/sms/panggilan.

3) Jika pesanan itu confirm, saya akan menghantar butiran pembayaran melalui email/sms.

4) Selepas kami menerima pembayaran, produk akan dihantar dengan segera.

5) Kemudian, kami akan memberitahu butiran penghantaran/pengeposan melalui email/sms.

6) Atau, hubungi kami melalui sms/email/panggilan untuk janjitemu , bayar secara 'cash' dan bawa balik produk.


KAEDAH PEMBAYARAN
1) Pindahan Terus Bank / Tunai Masuk di mesin ATM / Perbankan Online


Bank :CIMB

Name: Nor Illiani binti Shamsudin
Account Number :SILA HUBUNGI KAMI


2) Paypal

Akaun: guugaababy@yahoo.com


MASA PENGHANTARAN
• Jangkamasa proses penghantaran adalah 2 - 7 hari bekerja (tertakluk kepada Semenanjung Malaysia, Stok sediada (jika tiada kami akan membeli fabrik dan menjahit untuk anda), kawasan penghantaran dan kaedah penghantaran).

•Pesanan di mana pembayaran dibuat selepas pukul 12.00 p.m. (masa tempatan) adalah tidak diambilkira sebagai satu (1) hari bekerja.

•Kami akan memaklumkan kepada pelanggan sekiranya berlaku kelewatan penghantaran dan sebab berlakunya kelewatan tersebut.

•Untuk pembayaran yang dibuat sebelum 12 p.m. pada hari bekerja, pada kebiasaannya kami akan menghantar pesanan anda pada hari yang sama jika stok sediada dan anda akan mendapatnya pada hari berikutnya. Untuk pembayaran yang dibuat selepas 12 p.m., kebiasaannya kami akan membuat penghantaran pada keesokan harinya. Jika anda tidak menerima produk pesanan anda di dalam masa tiga (3) hari, sila beritahu kami dengan kadar segera.


KAEDAH PENGHANTARAN DAN KOS
• Kami tidak akan memikul tanggungjawab di atas kehilangan produk atau barangan selepas ia dihantar. Maka, kehilangan barangan adalah risiko pembeli.


• Kesemua produk akan dihantar menggunakan perkhidmatan kurier 'courier' (POSLAJU untuk Malaysia Timur / Malaysia Barat) atau pos berdaftar ke Singapura.

• Untuk penghantaran ke luar negara, kami akan memberitahu anda maklumat mengenai 'courier' atau pos berdaftar dan kos-kos berdasarkan pesanan muktamad anda.

Kos penghantaran setempat

Msia Barat: RM 6.00 (1-4 barangan)

Msia Timur: RM 12.00 (1-4 barangan)

- kuantiti yang melebihi di atas akan ditentukan mengikut berat.

- Penghantaran adalah percuma jika pesanan adalah sama atau melebihi RM200 di dalam satu penhantaran/resit, bagaimanapun untuk Malaysia Timur ia adalah untuk tertakluk kepada 1kg yang pertama.


Kos penghantaran luar negara

SINGAPURA:

1)Pos Berdaftar $3.80


Penghantaran ke negara lain adalah berdasarkan 'quotation' kami.


POLISI PEMULANGAN DAN PENUKARAN BARANGAN
* Kami hanya akan menerima barangan produk untuk pemulangan atau penukaran jika diberitahu mengenainya di dalam waktu lima (5) hari daripada masa anda mendapat barangan tersebut, samada melalui email/sms/panggilan. 

• Kami hanya akan menerima barangan untuk pemulangan atau penukaran yang berada di dalam keadaan asal atau keadaan yang boleh dijual semula.

• Barangan yang dipulangkan di dalam keadaan yang kotor, dibasuh, atau telah dipakai tidak akan berhak untuk menerima 'refund'.

• Barangan pada harga diskaun / jualan istimewa tidak berhak untuk penukaran.

• Kos penghantaran adalah tidak 'refundable'. Kos pemulangan adalah tanggungjawab pelanggan.

• Kos penghantaran semula untuk barangan yang ditukar akan dikenakan. Pembeli akan menanggung kos penghantaran untuk barangan yang baru dan perbezaan harga di antara barangan yang ditukar dan barangan yang baru.

• Kami tidak akan bertanggungjawab untuk kehilangan atau kerosakan barangan yang dihantar kembali, oleh itu, pastikan barangan itu diinsurans jika perlu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...